رونمایی شارپ از تبلت با پردازنده اسنپ دراگون810


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 26 ارديبهشت 1394
بازدید : 383
نویسنده : بنیامین سلمانی

Sharp Aquos Pad دومین تبلت جهان است که از پردازنده قدرتمندی همچون اسنپدراگون ۸۱۰ بهره می برد. این چیپ هشت هسته ‌ای و ۶۴ بیتی به چهار هسته با معماری Cortex-A57 و چهار هسته با معماری Cortex-A53 مجهز شده است که هرکدام به ترتیب فرکانس ۲ گیگاهرتز و ۱.۵ گیگاهرتز دارند و در مجموع پردازنده ای هشت هسته ای بی نظیری را برای این تبلت بالارده به ارمغان می آورد.

این تبلت نمایشگری ۷ اینچی با پنل IGZO و کیفیت FHD دارد؛ اگر خاطرتان باشد شارپ برای اولین بار یک تلفن هوشمند به نام Aquos Crystal معرفی کرد که به جز در قسمت پایین بدنه، در اطراف گوشی تقریبا هیچ حاشیه ای نداشت که این موضوع در Aquos Pad نیز تجلی پیدا کرده و ابعاد ۱۷۴ در ۱۰۵ در ۸ میلیمتر را برای آن رقم زده است. همان طور که در تصاویر مشاهده می‌ کنید تبلت جدید شارپ یکی از کوچک ‌ترین و ظریف‌ ترین محصولات تولید شده تا امروز است که با وزن ۲۱۰ گرمی و حاشیه ‌های بسیار کوچک می ‌تواند به‌ خوبی نظر کاربران را به‌ خود جلب کند.

 

 

از جمله دیگر مشخصات آن می‌‌ توان به فضای رم ۲ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایتی قابل ارتقا، باتری 3900mAh، دوربین ۸ مگاپیکسلی، دوربین جلو ۲.۱ مگاپیکسلی و اندروید لالیپاپ نسخه 5.0 اشاره کرد.

تاریخ در نظر گرفته ‌شده برای عرضه Sharp Aquos Pad SH-05G اواسط جولای در نظر گرفته شده و توسط اپراتور DOCOMO روانه بازار خواهد شد. این تبلت فعلا فقط در ژاپن به فروش خواهد رسید و هنوز صحبتی درباره عرضه جهانی آن مطرح نشده است.

 

منبع:gsm.ir




:: برچسب‌ها: شارپ , شرکت شارپ , تبلت ,

مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








مطالب وبلاگ راچطور میبینید؟


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان باشگاه تکنولوژِی و آدرس techclub.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 21
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 88
بازدید ماه : 724
بازدید کل : 123269
تعداد مطالب : 596
تعداد نظرات : 2
تعداد آنلاین : 1

- Alexa Rank by www.1abzar.com --->

RSS

Powered By
loxblog.Com